Оплата і доставка
Строки доставки/відвантаження

Графік роботи:

пн - пт, з 9:00 до 18:00

Прийом замовлень в нашому магазині відбувається щодня.

Відправка замовлень здійснюється щодня у будні.

Замовлення, які оформлені до 15:00 відправляються в день його оформлення. Замовлення оформлені після 15:00 відвантажуються наступного дня.

 

 

Доставка по Дніпру

Ми доставимо Ваш товар на вказану адресу в день або наступного дня після оформлення замовлення. Доставка понад 400 гривень буде безкоштовною. Якщо ви придбаєте товар сумою до 800 гривень, доставка коштуватиме 70 гривень. Погодьтеся, це краще, ніж йти на пошту, стояти в черзі і заплатити ці ж гроші? Також можливий самовивіз за адресою Артільна 10

Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється компаніями Нова Пошта, Укрпошта( за погодженням). Можливі варіанти доставки, такі як - склад-склад, склад-під'їзд, кур'єром

Оплата товару

 

Замовивши товар, ви можете оплатити його зручним вам способом, а саме: готівкою, на розрахунковий рахунок:

Найменування одержувача:

ФОП Єжова Ксенія Дмитрівна

Код отримувача: 3592812405

Рахунок отримувача: UA853052990000026000050559827

Назва банку: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

Так само, Ви можете оплатити товар післяплатою, при отриманні товару у відділенні Нової Пошти.

ОБОВ'ЯЗКОВО, в примітці до платежу вказуйте НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ, інакше ми не зможемо ідентифікувати Вашу оплату з Вашим замовленням, а це, в свою чергу, скоротить швидкість комплектації замовлення.

 

Гарантії

Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов'язання щодо здійснення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в оборот.

На товари, що належать до категорії кормів та ласощів, гарантія не поширюється, оскільки є термін придатності продукції.

До зоотоварів застосовуються тіж правила, по поверненню, що й до товарів призначених для людського вживання. Ви можете повернути товар у 14-денний термін. При цьому, від покупця потрібно, щоб товарний вигляд та упаковка не були пошкоджені, товар не був у вжитку (відсутні сколи, подряпини, сліди використання, потертості).

Якщо ви отримали неякісний товар, ви можете звернутися до нас за телефонами, вказаними на сайті, або скористатись формою зворотного зв'язку.

Звернутися до оператора Ви можете за телефонами:

067-635-22-35

050-453-03-36

Якщо повернення або обмін товару здійснюється за невідповідністю замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок ZooOne.com.ua

Якщо товар повертається не з вини ZooOne.com.ua, то оплату за доставку проводить покупець.

Розгляд заявки на повернення грошових коштів відбувається протягом 1-2 робочих днів, після отримання нами товару до нас на склад та перевірки його товарного вигляду.

Ми завжди прагнемо задовольнити всі потреби наших клієнтів.